Przedsiębiorczość

Narzedzia sprzedaży

Narzędzia sprzedaży

Śledzenie sprzedaży w całym okresie jest pomocne i możesz zastosować narzędzia do śledzenia każdego członka zespołu, jak również całego działu. Pomaga to również ustanowić kulturę odpowiedzialności wśród sprzedawców.

„Narzędzia mogą pomóc, zwłaszcza zarządzanie projektami i oprogramowanie CRM”, powiedział Santos. „Posiadanie cotygodniowej kadencji aktualizacji i przeglądu jest również ważne, ponieważ wysyła wiadomość, że własność i aktualizacje są ważne”.

Jasne oczekiwania i zdefiniowana struktura prowizji

Przydziel cele i obowiązki każdemu członkowi zespołu, aby oczekiwania były jasne. Jest to prawdziwe niezależnie od tego, czy każdy członek zespołu ma te same cele, czy nie.

„Spotykamy się z każdą osobą, aby wymyślić plan, który działa dla nich, aby mogli osiągnąć swoje cele” – powiedziała Leah Adams, dyrektor ds. sukcesu klienta w Point3 Security. „Mierzymy wyniki w oparciu o liczby. Każdy członek zespołu ma swój własny plan i sposób, w jaki zamierzają go osiągnąć.”

Konieczne jest również spell out struktury prowizji w pełnej szczegółowości.

„Jedyną prawdziwą różnicą jest sposób liczenia sprzedaży” – powiedział Bailey. „W produktach naftowych … koniecznych jest kilku dużych klientów. Rekompensata musi być skonstruowana nie tylko w wartości kontraktu, ale w kategoriach stopniowych: Powyżej 1 mln USD prowizje przechodzą z 5% na 9% itd. W przedsiębiorstwach o mniejszym wolumenie, prowizje mogą być obciążone wyższymi procentami na początku, a następnie stopniowane w dół. Trzeba nagradzać to, co się chce”.

Programy szkoleniowe

Po drodze mogą być potrzebne pewne szkolenia, aby utrzymać tempo.

„Dla nas ważne jest to, że uczymy te osoby, aby były najlepszymi sprzedawcami, jakimi mogą być” – powiedział Adams. „Pomagamy im w tym poprzez ciągłe szkolenia i przekazywanie im wiedzy o tym, co dzieje się w naszej branży. Wszystko pozostaje na dobrej drodze, ponieważ każdy członek zespołu zna swój indywidualny cel; chociaż każda osoba ma swój numer, wie również, że ostatecznym celem jest osiągnięcie go przez cały zespół.”

Adams powiedział, że skuteczny CRM utrzymuje sprawy w porządku i pomaga delegować zadania i obowiązki zgodnie z harmonogramem, który wykorzystuje informacje o liderach firmy.